loading...
من اونیم که سایه ام نداشت
laya بازدید : 86 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

ﺑﺎﺯ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺑﺎ ﺗﺮﺍﻧﻪ ﺑﺎ ﮔﻮﻫﺮﻫﺎﯼ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﺮ ﺑﺎﻡ ﺧﺎﻧﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﺁﺭﺩ ﺭﻭﺯ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﮔﺮﺩﺵ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﺮﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﻭ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺗﻮﯼ ﺟﻨﮕﻞ ﻫﺎﯼ ﮔﯿﻼ‌ﻥ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﺩﻩ ﺳﺎﻟﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺷﺎﺩ ﻭ ﺧﺮﻡ ﻧﺮﻣﻮ ﻧﺎﺯﮎ ﭼﺴﺖ ﻭ ﭼﺎﺑﮏ ﺑﺎ ﺩﻭ ﭘﺎﯼ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺩﻭﯾﺪﻡ ﻫﻤﭽﻮ ﺁﻫﻮ ﻣﯽ ﭘﺮﯾﺪﻡ ﺍﺯﻟﺐ ﺟﻮﯼ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮕﺸﺘﻢ ﺯ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺷﻨﯿﺪﻡ ﺍﺯ ﭘﺮﻧﺪﻩ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻧﻬﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﻟﺐ ﺑﺎﺩ ﻭﺯﻧﺪﻩ ﺭﺍﺯﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﺑﺲ ﮔﻮﺍﺭﺍ ﺑﻮﺩ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻭﻩ ﭼﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻮﺩ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻣﯽ ﺷﻨﯿﺪﻡ ﺍﻧﺪﺭ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﻫﺮ ﻓﺸﺎﻧﯽ ﺭﺍﺯﻫﺎﯼ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﯽ, ﭘﻨﺪﻫﺎﯼ ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﮐﻮﺩﮎ ﻣﻦ ﭘﯿﺶ ﭼﺸﻢ ﻣﺮﺩ ﻓﺮﺩﺍ ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﺧﻮﺍﻩ ﺗﯿﺮﻩ ﺧﻮﺍﻩ ﺭﻭﺷﻦ ﻫﺴﺖ ﺯﯾﺒﺎ, ﻫﺴﺖ ﺯﯾﺒﺎ, ﻫﺴﺖ ﺯﯾﺒﺎ ﻣﺠﺪﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯿﺮ ﻓﺨﺮﺍﯾﯽ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺑﻪ ﮔﻠﭽﯿﻦ ﮔﯿﻼ‌ﻧﯽ ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من یک دخترم:با احساسات دخترانه ... سختم نکنید! من یک دخترم:مهربانم ... سنگم نکنید! من یک دخترم:ساده ام ... پیچیده ام نکنید! من یک دخترم:عشق واندیشه درجانم است...مسخره ام نکنید! ........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه بازیگری رو دوست داری؟
    خوش حال میشم نظرتون رو درباره وبلاگم بدونم؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 7,703
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ