loading...
من اونیم که سایه ام نداشت
laya بازدید : 98 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)
دلم گرفته  است…
دلم عجیب گرفته است
و هیچ چیز،
نه این دقایق  خوش‌بو،  که روی شاخه‌ی نارنج می‌شود
خاموش،
نه این صداقت حرفی، که در سکوت میان دو برگ این
گل شب‌بوست،
نه، هیچ‌چیز مرا از هجوم خالی اطراف
نمی‌رهاند.
و فکر می‌کنم
که این ترنم موزون حزن تا به ابد
شنیده خواهد شد…
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من یک دخترم:با احساسات دخترانه ... سختم نکنید! من یک دخترم:مهربانم ... سنگم نکنید! من یک دخترم:ساده ام ... پیچیده ام نکنید! من یک دخترم:عشق واندیشه درجانم است...مسخره ام نکنید! ........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه بازیگری رو دوست داری؟
    خوش حال میشم نظرتون رو درباره وبلاگم بدونم؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 7,694
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ