loading...
من اونیم که سایه ام نداشت
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانیال نامورراد در تاریخ 1393/11/03 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

سلام وبتون که جای تعریف نداره اون که بیسته مطالبش هم زیاده اونم بیسته نظراتشم زیاده اونم بیسته افراد انلاینشم زیاده اونم بیسته لایکاش هم زیاده اونم بیسته بهترین وبسایت ایرانه اونم بیسته حالا وبسایت من اصلا خوب نیست اون که صفره مطالبش کمه اونم که صفره افراد انلاینش هم کمه اونم صفره لایکاشم کمه اونم صفره رتبه وبم که خوب نیست اونم که صفره ولی یه چیز دارم که بیسته اونم دوستی مثل تو خب میخواستم بدونم با تبادل لینک موافقی اگه موافقی خبرم کن
اینم ادرس سایتم
ostadan121.rozblog.com
مرسی ممنون

این نظر توسط پرستاران به روز در تاریخ 1393/10/10 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از این که به وبلاگم امدید و نظر گذاشتید
از وبلاگتون خیلی خوشم امد
بازم به وبلاگم بیایین و به دوستانت وبلاگم را معرفی کنیدشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من یک دخترم:با احساسات دخترانه ... سختم نکنید! من یک دخترم:مهربانم ... سنگم نکنید! من یک دخترم:ساده ام ... پیچیده ام نکنید! من یک دخترم:عشق واندیشه درجانم است...مسخره ام نکنید! ........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه بازیگری رو دوست داری؟
    خوش حال میشم نظرتون رو درباره وبلاگم بدونم؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 7,711
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ